dilluns, 17 de maig del 2010

Menú del cap de setmana

Cap de setmana plé d'emocions. Algunes confesables i altres que més val que no. Per adornar-lo hem fet aquests dos plats:





Dissabte- Canelons amb sofregit de tomàquet gratinats. Al Joan no li agrada la beixamel i li fico per sobre dels canelons un sofregit de tomàquet i ceba, l'únic que he fet amb la Thermomix. Els canelons estan fets com sempre s'han fet, però aquest cop amb pollastre de granja.


Diumenge- Risotto de gambes amb formatge idiazábal. La recepta està fusilada del programa Cuines de TV3. Està bó, però ens agrada més fet amb formatge parmesà i ceps. Això sí, el formatge, que no l'haviem tastat mai, està força bó.


Per cert, que no se m'oblidi...

VISCA EL BARÇA !!! (mai m'hagués pensat que m'agradés el futbol i que cridaria això)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

quina pinta que te tot això....
per cert, jo també estic casada amb un culé fins la mèdula i ara, si a les nits no escoltem el programa de futbol de rac 1 ja ho trobo a faltar i tot... qui m'ho hauria de dir!
petons

Eva ha dit...

Realment el Guardiola ha dignificat bastant el Barça, és tot un geni que sap el que es fa.
Petons també per tu (Belén??)