dilluns, 22 d’agost del 2011

Ja tinc 40

Ahir va ser el meu cumple. El Joan de bon matí em va regalar "una metralleta de besitos" per ser més exactes 40 besitos. Ja tinc 40 tacos!!!, per això aquesta foto retro... jajajaja.


I per dinar vaig fer pasta fullada (fullada... que cachonda!!!), amb poma caramelitzada i foie i reducció d'Oporto. Senzill, es compra la pasta a la Sirena, es deixa descongelar mitja hora abans. Mentrestant fem la poma tallada a rodanxes amb mantega a una paella i retirem. El foie també el fem volta i volta en una altra paella i el retirem. La reducció d'Oporto es fa anant reduint el licor al foc i afegint sucre fins que tingui aspecte de caramel. Agafem la safata del forn i pringuem amb mantega, col·loquem la pasa fullada, la pintem amb ou, anem posant les rodanxes de poma i a sobre el foie. Ho fiquem al forn a 200º fins que pugi la pasta, ho treiem i montem el plat tirant per sobre la reducció d'Oporto.

Això ho vam acompanyar amb Sushi que va portar el Juli just del mateix puesto on ho vam encarregar el dia abans, jajajaja, crec que estarem uns dies sense menjar Sushi.

De postre un sorbet de la Sirena i mojitooooo!!!!!

Ahhhhh, un altre regal que em va fer el Joan:


http://joangarrido.blogspot.com/2011/08/felicitats-evitia.html



T'estimo Joan!!!


4 comentaris:

Tere ha dit...

...i jo.... Jejejeje. Felicitats !!!!!!

Eva ha dit...

jejejejeje!!!!

Gràcies Tere, un petonarroooo!!!!!

Belen ha dit...

moltes felicitats!!
estàs estupenda nena! ets estupenda!

molts petons

Eva ha dit...

Gràcies Belen!!! Fem servir un "suavizado piel" o "piel de porcelana" amb el Photoshop, així que tots podem estar "estupendos" com la Belén Esteban, jajajaja!!!!