dijous, 5 d’agost del 2010

Amistat

Des de la setmana passada sabíem que ahir vindria Maite a veuren's, i volíem delectar-la amb una bona cervesa. Així que vaig a anar a buscar unes cerveses belgues a la nostra bodega del barri, em vaig fixar en una frase que commemorava l'imatge del pare de la mestressa de la bodega que deia: "llevo más de cincuenta años en el negocio porque sé que lo que vendo es bueno". I és veritat, tot ho tenen bó i tenen de tot. Em vaig enterar que son pare feia un any havia mort, la filla amb els ulls vidriosos em deia que la relació que tenia amb ell era de pare i filla però a més d'amic, em va semblar realment maco.

Aquí està la cervesa fresqueta que va entrar de maravella per disfrutar d'una bona amiga. L'amistat fa relacionar les persones en temps i indrets, i jo diria que cada persona és un univers tan o més enigamàtic com l'infinit.