divendres, 26 de novembre del 2010

Fondue de formatge

Ahir vam fer una fondue de formatge. És fàcil i ràpid, això sí tota una cerimònia molt autèntica.
Comencem untant l'olla amb all, posem 100cc de vi blanc, en una tasa disolvem una cullera petita de "maizena" amb vi fred, removem 2 minuts, incorporem el formatge ratllat, 400 g de formatge gruyère, 400 g d'emmental i una mica de roquefort. Quan ja estigui tot fos afegim el licor, 20 cc de Kirch i 20 cc de vodka i una mica de pebre.
El pà el vaig comprar a Can Forner, al Ferran i la Maite, una baguette i pà de pagés; per mi va millor el de pagés que té més costra.
I per empassar la teca el vi que ens va portar l'Esther i el Balta, "Les Terrasses".

4 comentaris:

Belen ha dit...

mmmmmmmmmmmm. m'encanta el formantge nena...
saps la gana que tinc eh? grrr... estic intentant perdre els kilos que em vaig posar a sobre durant l'embaraç.

petons

Tere ha dit...

UUUauuuuuuu !!! I aixó es el que m'espera ?????
Fantàstic !!!

Eva ha dit...

Sí Belén, els kilets són tan fàcils d'agafar; però tot està tan bó!!!

Petonets!!!

Eva ha dit...

Ahhhh Tere, t'espera això i tututututututu portaràs uns "Can Conesa", trato hecho?

Petonarros!!!