divendres, 12 de novembre del 2010

Regalito antes de Navidad

Quina sorpresa avui!!!, el nostre amic Juli ens ha trucat al migdia i ens ha preguntat que volíem de menú. Ha estat una idea llampec a la qual no hem pogut resistir-nos i és clar, ja que la seva feina està a prop dels, per nosaltres, els millors Sawarmes de la ciutat ràpidament hem contestat amb un caprici del que no disfrutàvem feia més de tres anys. Tant és així que no ens ha donat temps de fer-li una pancarta de benvinguda.


I de postres, una capça ben plena de pastissets típics àrabs que per "desgràcia" mels tindré que menjar jo sola (d'aquí la meva alegria desvordada a l'hora de rebre'l) , ja que al Joan els dolços no l'emocionen. Ell ja li ha reclamat que després de 30 anys d'amistat encara no li hagi portat mai uns bons talls de pernil, però és el seu amic i les satisfaccions no totes entren per la boca.

Gràcies Juli, t'estimem!!!

6 comentaris:

Belen ha dit...

caram tú! com us cuiden eh? nosaltres avui tenim gent a casa i en jaume (el meu marit) ha preparat bacallà que sap que m'encanta... a veure com surt...

petonarros

Eva ha dit...

Què aprofiti Belén!!!, nosaltres avui per sopar un yogourt i pipes que hem acabat ben tips.

Petonets!!!

Tere ha dit...

Quina pinta !!!!

Son els de Gracia que em vas comentar ??? Ho tindré en compte !!
Petonets

Belen ha dit...

eva, t'estic mirant on podem aconseguir unes sabatilles... no m'he oblidat de tu!

Eva ha dit...

Sí, Tere aquests són els importats directament de la Plaça del Sol. Faltava la salsa picant, però el sabor és autèntic.

Eva ha dit...

Gràcies Belén. Les sabatilles són pel Joan que ara a l'hivern sempre té els peus gelats. Els podríem fer servir de cubitos per quan preparem els Gintonics, je, je, je.