diumenge, 5 de desembre del 2010

Gràcies amiga bloguera...

Tot va començar xafardejant el blog de la meva i única amiga bloguera que comenta sempre el meus apunts al blog. El seu blog està dedicat a les seves creacions, fa unes xulades amb llana molt originals, doncs mirant mirant en el seu blog vaig veure unes "sabatilles tigre" que li van regalar que vaig pensar: això li aniria bé al Joan pels seus peus "cubito de hielo". Així que li vaig preguntar si podia fer-me el favor d'assabentar-se a on podia comprar-les i ella de seguida va anar a preguntar a una sabateria al costat de casa seva. Mala sort, no tenien el número que li anava bé al Joan, fins i tot ens va donar l'idea d'optar de comprar una manta tipu forro polar que abriga i no pesa. I d'aquesta idea vam anar a parar a una tenda online de material tècnic de montanya buscant la manta polar i van aparèixer aquestes maravelloses sabatilles de ploma. A què són xules??? Queda pendent la manteta polar que serà el regal per Nadal.

Gràcies amiga bloguera pel teu interés i per donar-nos les idees que han estat exitoses!!!


1 comentari:

Belen ha dit...

De res! un plaer poder ajudar.... molt millor aquestes sabatilles que no pas les meves tigre, són xulissimes!

petonarros