diumenge, 2 de gener del 2011

Raclette

El nostre regal de Nadal, una raclette !!!, estic contentíssima. Jo pensava que seria una màquina infernal, que esquitzaria, embrutaria, faria fum i olor, però no; avui l'hem estrenat i estic encantada, és fàcil de netejar, no esquitza i res de fumera. Hem fet unes minihamgurguesites amb carn de bou adobades amb all, julivert, orenga, sal i pebre. Les hem acompanyat amb tomàquets cherry, pastanaga, xampinyons, brocoli, carbassó i unes mini patatetes amb seu punt de sal i pebre (la verdura l'he fet una mica abans amb la Thermo per acabar de fer-la a la pedra). Tot això ho hem posat a la pedra i el formatge raclette i el pà a les planxes. La propera vegada farem ous de guatlla, xistorra i més marranades, je, je, je.


Ah, que m'oblidava, els postres que no faltin!!!, unes galetes que anaven de regal amb el vi que ens hem begut avui, un rioja, Marqués de Murrieta, bo, bo, requetebo.

4 comentaris:

Tere ha dit...

Bueno. bueno. ja m'heu superat. La meva no te pedraaaaaa ...... A que mola ???

Belen ha dit...

jo en vull una! però em pensava que només era per fer formatge amb embotit.... nyam nyam!

Eva ha dit...

Bé, Tere, teníem que provar-la abans de fer una amb tu. Amb aquestes coses del menjar no es pot improvitzar. Tot i que...la propera serà millor!!!

Eva ha dit...

Belén, l'hem comprat per Internet, en una pàgina d'aquestes d'ofertes, encara que no sé si el preu era d'oferta. Ells diuen que sí són d'oferta i nosaltres ens ho creiem.