dimarts, 4 de gener del 2011

Una tapeta de callos

Amb motiu de la inauguració de l'Ave Madrid-València la corresponsal de TV3 al País Valencià comentava al Telenotícies que ara els madrilenys ja tenen una forma ràpida d'anar a la platja i a menjar bones paelles (tot un luxe pels temps que corren). Ella, irònicament, va fer el camí a l'inversa i va acabar la crònica menjant-se uns callos a la madrilenya. Així que com que nosaltres no tenim Ave fins a València, ni crec que el tindrem mai, sen's va despertar la gana de callos (no sé com es diu en català) i m'hi vaig posar. Vaig bullir 15 minuts els callos. En una cassola vaig posar oli, ceba, tomàquet, all, taquets de pernil, bacó, xoriç picant, sal, pebre, julivert, llorer i un bitxo; i quan tot va estar sofregit vaig posar els callos uns 30 minuts i... ZASCA !!!
En saben molt aquests madrilenyos..., però VISCA EL BARÇA!!!

6 comentaris:

Belen ha dit...

ai nena, ara que no ens sent ningu: vaig tenir un novio madrilenyo i vaig viure allà un ell. la unica cosa que trobo a faltar es el bocata calamares. fort eh? amb maionesa!
petons

Belen ha dit...

bé... és que era un capullo!
je je

Joan Garrido ha dit...

Parlar de Madrid em recorda els dos mesos que vaig estar allà a la mili. Els entrepans de calamars, els callos, la truita de patates minis amb salsa brava, l'orella de porc amb la mateixa salsa, el conill a l'ajillo que donàven de menú en un entresol al casc antic, la millor hamburguesa que mai he menjat i que la servien en un lloc molt pijo molt pijo del centre i per acabar la canya de cervesa que segons ells era la millor tirada de tot Madrid. Crec que tenien raó. Em vaig fer un fart de veure museus i monuments però com no podia tenir vida nocturna no vaig tenir l'oportunitat de relacionar-me amb cap monument ni amb cap callo.

Eva ha dit...

Només he estat un cop a Madrid. Va ser amb la família i el meu pare em va portar al cine a veure l'estreno de la primera de Superman. Era molt petita i no me'n recordo de res que tingui que veure amb el menjar.

Interesant això del "capullo"...

Belen ha dit...

i del reial madrid!
encara que guardo molt bon record dels madrilenyos en general i del menjar allà. quines tapes!

Tere ha dit...

Doncs jo em vaig menjar un bocata de calamares i casi m'ofego !!! Em va semblar un "Mazacote" .. potser no em van dur al lloc adecuat ...
Joer Joan, t'ho vas menjar tot tio !!! (bé, menys el callo,sembla)