dimarts, 15 de març del 2011

Cabrit arrebossat amb avellanes

Avui parlaré de la manera de fer l'arrebossat del cabrit. Ho vaig veure a TV3 quan l'Isma feia el seu programa, vaig probar i ens va agradar. L'arrebossat es fa amb ou, farina, avellanes i galetes Maria picades. El toc de les avellanes i les galetes li dóna un bon gust. En quant als espàrrecs els he fet a la planxa amb sal i pebre, que van bé pel l'hipertensió, l'estrenyiment, potencia la líbido, són depuratius, i per la caiguda del cabell ("a buenas horas", diu el Joan, jajajajaja).

5 comentaris:

Belen ha dit...

m'està faltant temps per sortir disparada a comprar esparrecs. Llàstima d'un petit detall: tinc una jornada laboral de 8 hores pel davant... llàstima!

petons
pd: on compres el cabrit, no acabo de trobar el lloc jo...

Joan Garrido ha dit...

El cabrit el compro a Joan Güell 165 al Rebost Ibèric a prop de Travressera de les Corts i sino al Mercat de les Corts.

I sí, menja espàrrecs que van bé per tot.

Petons!!!

Eva ha dit...

Blups que m'he equivocat i he entrat amb el blog del Joan però oi que s'enten???

Tere ha dit...

uuuuuummmmmmmmm .......uuuuummmmmmmmmmmmmmmm

Eva ha dit...

Tere, què expressiva que ets !!!