dissabte, 17 de setembre del 2011

Globalització

Feia dies que havia de comprar gots i tasses de café perquè s'havien trencat i estaven bastant ratllades, calia renovar. Divendres vaig anar al "Chino" a veure que trobava. Els gots eren iguals als que ja tenia i les tasses una mica diferents però era el que buscava. I la meva sorpresa va ser que els gots i les tasses eren MADE IN SPAIN, al·luicinant, els xinesos compren als espanyols !!!, i jo em pregunto, a quin preu?, perquè a mi em van costar baratos.


Està clar que els xinesos tenen tots els diners del món.


Però això no és tot, el Joan tenia capritx de comprar-se una camisa negra i vam mirar per Internet, concretament al Zara Online, la vam trobar i la vam comprar. Un altre sorpresa, era MADE IN CHINA. Jo "no entiendo ná", això és la globalització?







4 comentaris:

Torgi ha dit...

Deu ser !!!!

Belen ha dit...

m'encanten els xinos... hi trobes de tot! no es casen amb ningú, compren el més barat i si és espanyol, doncs espanyol!

petons guapa

Eva ha dit...

Sí Tere, haurem d'aprendre xino !!!

Eva ha dit...

Sí Belen, al Buenafuente feien caxondeo dels xinos dient que quan entres a un xino i preguntes per algo sempre et responen:
- al fondo

jejejejeje, quina màfia!!!!