diumenge, 6 de maig del 2012

Comiat amb clase



Bon dia Catalunya són les 6:00!!!
Sona el despertador trec la maneta de dins del llençol i com puc l'apago. M'aixeco a buscar la càmara de fer fotos i el Joan em diu:
- On vas?
- Vaig a fer una foto al rellotge perquè vegi el Guardiola que després del seu comiat el Joan i l'Eva continuen aixecant-se ben d'hora ben d'hora.- li dic jo baixet
- Què pedorra!!!, treu el flash així et sortirà millor i manté la càmara quieta perquè és una foto d'exposició llarga.- em diu el meu profe de fotografia


Després em tumbo boca amunt i li faig la foto al sostre. Aquest rellotge és molt caxondo, es reflexa al sostre, una birgueria Made In China del punts Estrella de la Caixa, jejejejejejejeje...


El comiat del Pep es mereixia quelcom especial, començant amb ceba per plorar una mica...  


 pebrot, s'han de tenir un parell per fer el que ell ha fet...


bacallà, i no va dir res... per tots el arbritatxes injustos...


i tot poxadet amb els millors aromes...


 els ous ecològics, importants per aconseguir l'excel·lència...


 julivert ben talladet per no caure en estratègies malèfiques...


tot això en una paella molt calenta per acabar un comiat molt català  amb pa amb tomàquet amb cruixent de senyera catalana sabor a bacon i una truita de bacallà amb molta clase, com la del Pep, no podia ser d'una altra manera.



4 comentaris:

Joan Garrido ha dit...

Partint de la base que la felicitat no és un estat continuat hem d'agraïr-li al Pep Guardiola tants i tants moments de felicitat que ens ha donat aquests últims quatre anys.

Gràcies Pep!!!

Torgi ha dit...

Si es que en perdeu una per fer un bon jalar !!! Jjajajaj

Qualsevol excusa es bona !!!!

Muaaacccsss

Eva ha dit...

Jejejejejejeje...!!!!
Tere, "la verdad es que sí" (frase de l'Iniesta en Crakòvia), jajajajjajajjajjajjajjajajajjajjajjajajajjjajajjajajjaajajja...!!!!!!!

Eva ha dit...

Joan, no ploris més, que sino no pijaràs!!!!, ainssss com t'estimoooo!!!!