diumenge, 21 d’abril del 2013

Kamuyot


Ahir ho vaig veure anunciat al carrer, un espectacle de dansa al Mercat de Les Flors i no m'ho vaig pensar,  entro a Internet, miro horaris i dia i compro l'entrada online. I avui m'ho he passat "pipa". Com ja sabia de que anava, m'he sentat en primera fila al costat del seient reservat perquè sabia que els ballarins em treurien a ballar i així ha estat, m'han tret a ballar, m'han donat la mà... ha estat extraordinari. Nómés cal deixar-se portar pel ritme de l'imaginació, hem de deixar ballar la nostra creativitat esperant la melodia de l'inspiració. Si no haguès comprat l'entrada ahir com un impuls avui no m'ho haguès passat tan bé. Només puc dir BRAVO!!!
 
(les imatges dels ballarins les he tret d'Internet, es que no em deixaven gravar-los, però ha anat bé, perquè així he pogut ballar jo, jajjajajajjajajaj!!!!)
 

4 comentaris:

Tere ha dit...

Ets una crack !!!!!!

Eva ha dit...

Tere, va ser molt guay!!!!!!

Un petó!!!!

Belen ha dit...

nena, ets la millor!
bravo per tú.

petonets

Eva ha dit...

Belen, jajjajaja, es que m'agraden aquestes coses i com que segur no trobaria acompanyants perquè no a tothom li agradaria, per això vaig anar jo sola, jajjajajaj, superxulo!!!

Petons!!!!