dimecres, 16 de febrer del 2011

Costelles amb allioli

Uffff, feia molts anys que no havia fet l'allioli amb el morter. El més ràpid era fer-ho amb la batidora però avui m'he dit: i si ho torno a fer de manera tradicional? Dit i fet, una dent d'all, sal, el rovell de l'ou sense la clara i anant afegint oli de mica en mica sense deixar de remenar. Al final m'ha sortit bé, i això que estic amb la regla, jejeje.


Eii, la nova paella per fer la carn a la planxa. Es que hem renovat material que ja tocava.

Només les costelles de xai era poc, així que he comprat unos frijoles ja bullits al mercat i per netejar les restes de l'allioli una mica de pà de xapata.

2 comentaris:

Belen ha dit...

la meva mare feia l'alioli aixi i jo de petita sempre l'ajudava tirant l'oli... ella m'anava dient "una mica mes" je je...
i podem dir que aquesta ha estat tota la meva incursió al mon de la cuina!

petons

Eva ha dit...

Carai quins records t'he fet rememorar, t'imagino petitona al costat de la teva mami, que xuli!!!

Petons, "pinche de cocina"!!!