diumenge, 8 de maig del 2011

Mandonguilles

Avui hem fet mandonguilles amb sípia. Mentre fèiem les mandonguilles la sípia ha estat una bona estona al foc amb vi negre. Les mandonguilles les hem fet amb carn de vedella i bacon picat, pà ratllat, sal, pebre, ou, all, julivert, i formatge ratllat. Els hi hem donat la forma les hem enfarinat i passat per la paella, les hem reservat i hem fet el sofregit amb ceba, tomàquet, afegint el vi que teníem amb la sípia, una bona picada i per últim les mandonguilles. Ha fet xup-xup i al final hem ficat els pèsols. Ha estat un bon dinar i molt contents perquè l'Alonso ha quedat tercer a Turquia, un brindis amb un Valduero del 2007 per Ferrari.

Jajajaja, jo també he corregut a Ferrari!!!


Al 2002 vam fer una cursa mixta de Karts, era una carrera internacional ja que dues noies de les que corríem eren hindús, jejeje. De les tres dones que corríem jo vaig quedar la primera, una es va estampar i l'altra era més dolenta que jo. El Joan que estava al Paddock Vip, jejeje, estava atent a la meva carrera i em va dir que a cada volta anava més ràpid, millorant temps, com va dir aquella a la tele: "iba rápido como un pepino".



Això sí, al dia següent tenia "unas agujetas" als braços i als pectorals,... para flipar !!!




3 comentaris:

Belen ha dit...

he fet una primera lectura rapida i havia llegit que vosaltres haviau estat molta estona al foc ammb vi i m'he espantat je je...
jo condueixo cada dia però no crec que m'atrevis amb un kart d'aquets, que valenta!

petons

Eva ha dit...

Bé, a vegades sí que li donem una mica massa al vi i acabem ben cuits, però només els dies de festa o de molta festa. Jo crec que sí que t'atreviries a conduir un kart, és divertit, encara que a mi em van doblar no sé quants cops en tota la carrera. Sempre he sigut una conductora pacífica, d'aquelles de Diane 6 o de Seat Panda.

Belen ha dit...

oooh! jo vaig començar a conduir amb el seat panda de la meva mare!
el primer dia q vaig tenir el carnet, despres de 57 practiques (si si 57, que va pagar el meu apre per cert) el meu pare em va dir allò de:
"Filla meva, amb el cotxe, el més important es que no et facis mal, procura també no fer mal als demés i si no és molt demanar no et carreguis el cotxe". Sempre ho tinc present.