dimarts, 14 de febrer del 2012

Estic enamorada


Tot i la comercialitat del dia, i la crisis que també acabarà amb aquestes tonteries com el dia dels enamorats, aquesta data és tan bona com una altra per dir que estic enamorada. Se'm nota?


Per celebrar aquest dia, els que han passat fins avui i els que vindran hem fet un platillo d'una recepta que van fer a TV3, font de la meva inspiració. Es tracta d'un plat de verdures amb calamar. De verdures he posat pastanaga, carbassó, calçots, alls tendres i cibulet. Tota la verdura poxadeta amb el mateix oli amb el que hem fet abans el calamar amb una mica de pebre vermell i negre. Senzill i bo.


I de postre un pastisset de pasta de full amb poma i maduixots de les meves amigues de Cal Forner, que ja m'han avisat que divendres es difrassaran (nosaltres també tenim escollida la nostra disfressa). Ja tinc preparada la càmara.


3 comentaris:

Belen ha dit...

siiiiiiiiiiiiiii, se't nota q estàs molt enamorada!! i jo també! no hi ha res millor que l'amor!
petons parella

Eva ha dit...

VIVE L'AMOURE!!!!!
Belen,petons per tots vosaltres, i unos axuxones pels tres peques!!!

Torgi ha dit...

GUAPOOOOOOSSSSSS !!!!!