diumenge, 25 de març del 2012

Arròs amb llagosta de la Sirena, más que fresca...congelada!!!


Divendres vaig comprar una cua de llagosta a la Sirena i ahir vaig fer un arròs amb la Thermomix. El fumet ja el tenia fet, només calia tallar la llagosta amb un ganivet poderoso. A la Thermo vaig posar la ceba, el tomàquet i els alls programant 8 segons a velocitat 6 i després ho vaig reservar. A continuació vaig posar la llagosta ja tallada amb oli programant  15 minuts, temperatura Varoma, gir a l'esquerra, velocitat cullera. Un cop acabat el temps vaig afegir el sofregit 7 minuts, temperatura Varoma, gir a l'esquerra, velocitat cullera i als últims 10 segons una mica de pimentó pel bocal.


Afegint el fumet i programant 10 minuts, 100º, gir a l'esquerra, velocitat cullera. I per últim vaig afegir l'arròs, la sal i una mica de bitxo 13 minuts, 100º, gir a l'esquerra, velocitat cullera.


I això és el que va sortir, el vaig decorar amb un palet de blat amb cereals, olives i sèsam.


I com no, vinito del bueno!!!


4 comentaris:

Belen ha dit...

mmmmm... quina pinta nena!!
jo estic en plena operació bikini. nomes mirar la teva entrada ja m'engreixo jeje

Eva ha dit...

Jajajjajajaja... Belen, ja pensaré en posar receptes per fer règim.

Petonets!!!!

Mesilda ha dit...

Un arrocito de categoria,bueno no...buenisimo!!!
Besets.

Eva ha dit...

Mesilda, nosotros intentamos hacer nuestras cocinitas estilo Ferran Adrià en casa, aunque no siempre salen bien pero le ponemos mucho amor al asunto.