dilluns, 25 de febrer del 2013

Cap de setmana...

 

 
 

Dissabte a la mani amb la Tere, no vaig poder resistir-me en fer aquesta foto, ho sento pels despidos de Telefónica Movistar però ho torno a dir, el mateix poble puteja al mateix poble. Quan truques a Movistar qui et puteja és un altre ciutadà com tu i com jo amb problemes com tu i com jo que et puteja perquè és la seva feina, la feina que li ha manat el que ara decideix despedir a 8.500 persones com tu i com jo...i jo sense resoldre el problema amb Movistar, el mundo es maravilloso.
 
 
I avui diumenge cine  veure "El lado bueno de las cosas", una peli en la que tots estan com un llum amb les seves neures i l'importància de llegir les senyals o els signes, romanticona i divertida. No he parat fins que he trobat la cançó de la peli, serà un senyal?, jajajjajajajaja http://www.youtube.com/watch?v=Pi4k3ejL_QQ