dissabte, 23 de febrer del 2013

Gambes amb cruixent de patata i porro

 
Ahir al Cuines de TV3 un altra recepta, era llagostins amb cruixent de patata i porro, jo  he canviat el llagostí per gamba. Es fa la salsa  amb els caps de les gambes, ceba, porro, all, pastanaga, tomàquet, mantega, brandi, maizena i una mica d'aigua.

 
 Es passa pel xino i es reserva.
 
 
Es ratlla la patata amb la mandolina i a la paella calenta es col·loca un motlle metàl·lic rodó i es posa a l'interior la patata ratllada, han de quedar dos tapes daurades per les dues cares, a la mateixa paella es salteja les gambes i el porro es salpebra tot i a montar el plat.

 
Així queda, cruixent de base de patata, porro i gamba i un altre cruixent de patata de tapa, una mica de salsa i a dinar...

 
Això és a la teva salut Joan, t'estic fent cas, menjo i bec pensant en tu sempre... t'estimo!!!
I ara marxo a la Mani 23F que faig tard...
 
 

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també hi era a la. Mani... no t'he vist! Hehe

Així m'agrada que et cuidis.
Per cert, que com sempre, te tot una pinta increible.

Petons

Belen

Eva ha dit...

Jeejeejjeej, has anat???, amb els nens?? jo tampoc t'he vist...podíem haver quedat, homeeeee!!!

El cruixent estava molt bó, una mariconada però molt bona!!!

Belen ha dit...

No tinc temps de res! A l'última mani q vaig anar, amb marit i nens va ser a la del 11S.
Assistència obligada.
Petonets