dimarts, 30 de juliol del 2013

Bachcelona

 
Amb el Festival Bach de Barcelona s'ha fet diferents tasts de la figura del compositor innovador de l'època i molt actual en aquesta. S'ha introduit en diferents indrets de la ciutat, la Catedral (orgue), a l'Ateneu (piano), al Monastir de Sant Pau del Camp (violí i cor), a la Plaça del Rei (dansa), al Museu d'Història (paraules), a la Basílica de Santa Maria del Mar (orgue i cor), al Palau de la Música (piano)
 
I a on vaig anar jo a la Plaça Sant Felip Neri on van fer Bach a la fresca, era una pel·lícula de Pere Portabella titul·lada "El silenci abans de Bach", on la música de Bach interacciona amb la vida quotidiana del carrer. Jo he fet una peli de la peli, he fet la meva propia composició, jo també sóc una compositora de la meva vida quotidiana...