dimarts, 9 de juliol del 2013

Eva, una motera de toda la vida..., jjajajjajajajajajaj!!!

 
Diumenge jo en moto!!!, no m'ho puc creure, he aguantat com una javata, jajjajajajjaja. He fet la meva primera sortida en moto en serio, amb el nostre amic Juli. El recorregut ha estat aquest:
 
Barcelona
Vic
Cantonigrós
El Far
Olot
Besalú
Beuda
Mare de Dèu del Mont
Comer en Can Vilà (Cabanelles)
Crespia
Banyoles
Girona
Tordera
N-II a Barcelona

Total uns 354 km, el lloc molt maco, acabant amb una bona teca. Al primer acelerón em vaig cagar, me dije ¿"Eva dónde tas metioooo"? pensava que aniria tremolant tot el viatge però al final palabras textuales del Juli al preguntar-li com ho havia fet que quina nota em posava em va dir: "tú, yo y la moto éramos uno, te pongo un aprobado alto" i jo li vaig dir, "un 6", i ell va dir: no un "9". Ostiaaaaaaaaaa, un 9 què passadaaaaaa!!!!, jajjajajajajaj

Joan,  el juli s'ha posat la teva camisa i jo m'he posat la samarreta que li vam fer al Juli amb les vostres caricatures, tú estaves purulant por ahí, jejejejeje...