diumenge, 12 de juny del 2011

Arròs salvatge

Cap de setmana salvatge en quant a programació. El Joan ha tingut Formula 1, motos, bàsquet i Superbikes, no sé com s'ho fa però ho veu tot. I jo a lo meu, per dinar quelcom salvatge. He fet arrós salvatge acompanyat de rap i tomàquet amanit. L'arrós aquest el vam veure que el feia el Karlos Arguiñano. Molt fàcil, una paella amb oli calent i anem tirant grapadets fins que té la textura d'una crispeta, el treiem del foc i el passem a un paper de cuina absorbent, al servir posem una mica de sal com les crispetes, es que té el mateix gust.


I continuem parlant de salvatjades. L'altre dia vaig anar a la Vall d'Hebron per una de les meves visites i llegint això em vaig indignar i espantar molt. No sé que ens espera, però fa por.








2 comentaris:

Belen ha dit...

quan penso en les retallades en sanitat em poso malalta... en fi, venen temps dificils. molt.

l'arroç te una pinta....

Eva ha dit...

Sí molt difícils, la privatització dels serveis públics és una barbaritat, ja ens diuen que ens anem fent d'una mútua, serà qui pugui...fotut, fotut.

Petonets.