dissabte, 18 de juny del 2011

Musclos explosius

Quina setmana més mogudeta amb helicòpter inclòs. Quan dimecres al matí estàvem veient el Cuní amb la notícia dels Indignats bloquejant les portes d'accés al Parlament per impedir l'entrada als polítics per la votació dels presupostos, jo de broma li vaig dir al Joan: el Mas és capaç d'anar en helicòpter. I així va ser, per fliparrrrrrr!!!!! Però a la nit un altre helicòpter sobrevolava casa nostra a una altura baixa i amb el foco lluminós enfocant a lo "Hombres de Harrison", estarien vigilant la comisaria de les Corts, i al matí santornemi sobrevolant de nou casa nostra, aquí sí que em va donar temps de fer la foto. Està clar que hi havíen infiltrats dins del grup dels indignats per tirar per terra aquest moviment.

I per seguir l'estil "kale borroka" que diu el Puig, uns musclos explosius. Bullim el musclos amb llorer fins que s'obrin, els treiem del foc i reservem l'aigua. La salsa es fa amb ceba, all, tomàquet, pebrot vermell, orenga, alfàbrega, vi blanc, sal, pebre i bitxo. Quan el sofregit està mig fet afegim una mica d'aigua dels musclos i farina i ho passem per la tourmix. Incorporem la salsa als musclos i a les tallarines de pasta.




2 comentaris:

Belen ha dit...

mmmmm.... quina pinta aquest plat de pasta.
a mi em posen del nervis els helicopters volant per sobre casa meva, ni que sigui el del trànsit!

petons

Eva ha dit...

Jajajajaja, i si és l'helicòpter del Rajoy i la Espe més.

Petonets!!!!