dissabte, 4 de juny del 2011

Dieta

Quina setmana més aburrida gastronòmicament parlant. Ara ja estic millor però vaig estar uns dies una mica "pocha" amb la panxa. No sé que ha pogut passar perquè només m'ha afectat a mi. I això que no hem menjat "pepinos"!!!

Vam sentir una notícia al Telenotícies d'un incendi a les tuberies de les clavagueres d'un poble i la gent afectada explicava com els bombers els hi deien: evacuen, evacuen !!! El Joan amb molt de "caxondeo" m'ha dit tota la setmana: Eva Culen, Eva Culen!!! jajajaja, quina grasia catalana... Bé el Joan que és el meu metge particular em donarà l'alta per menjar dieta normal el dilluns, així que em compraré un pastisset per celebrar-ho.
Bé explicaré com es fa l'arròs bullit encara que sigui una mica trist. Aigua, sal, dent d'all, mig tomàquet i un tros de pebrot vermell i una mica d'oli per donar-li una mica de gust.


4 comentaris:

Belen ha dit...

ja ja, quina gracia el joan...
ja estas millor no? dilluns a jalar normal i a deleitar-nos amb els teus plats guapa!

petons

Eva ha dit...

Belen , ja estic millor, no tinc fastics que ja és molt, i tu com estàs?, ja m'explicaràs.

Petonets!!!

Belen ha dit...

vag tenir un atac d'asma que quasi m'ingressen, però mala hierba nunca muere!
ara ja fa una setmana que he deixat la cortisona, el ventolin i l'atroven! je je

Mesilda ha dit...

Hola Eva,Seguro que has cogido el virus ese que corre,mi padre y mi hijo tambien estaban igual,y en casa todos comemeos lo mismo....me alegro que ya estes mejor,ahora a comer de todo,cuando hay que hacer dieta es un fastidio.
Besets.