diumenge, 10 de març del 2013

Divendres feliç

 
 Sí, quina pinta eh!!!!
 
 
Boníssims que estàven els montaditos del restaurant vasc de Travessera. Què tontos vam ser el Joan i jo de no decidir-nos a fer un tast d'aquests montaditos  a casa !!!

 
 I una torrija amb gelat de vainilla.
 
 
Tot això va passar el divendres passat, pel matí em van trucar de Movistar per fer el canvi de titular i donar de baixa l'Imagenio amb la promesa que em trucarien després per formalit-zar l'operació. I al migdia truca la nostra amiga Montse per dinar els montaditos que heu vist.

 
 La Montse és única !!!
 
 
I quan torno a casa tinc un missatge al contestador d'aquests automàtics que em diuen que he de portar l'aparato d'Imagenio a una tenda Movistar en un plaç de 15 dies sino em seguiran cobran. Rápida y veloz allá que me voy, arribo i em diuen que necessito un número de referencia de la baixa de l'Imagenio. Allà mateix truco a Movistar perquè em donguin el número  i em diuen que toman nota de la petición i que ja em trucaran per donar-me el número, els de la tenda pobres em volien ajudar però ja em van dir que ells no podien fer res sense el número, i jo vaig tornar a trucar (por mis cojones), i llavors ja em van donar el PUTO NÚMERO, una mica més i ploro d'emoció, no m'ho podia creure !!!

 
Així que vaig dir adèu a l'Imagenio, por fin!!!, tinc l'albaran de l'operació de la baixa per si sel's ocurreix encara cobrar-m'ho...



Ara entenc els cabreos que passava el Joan amb els de Movistar, i jo li deia "tranquil, doncs ens donem de baixa i ja està", jajjajja, el Joan em deia "serà impossible, ens tenen agafats pels collons"... quanta raó tenies Joan, però si alguna cosa he aprés de tu és a insistir.
 
 
 I avui per acabar-ho de celebrar una fideua mini per mi soleta.
 
 

2 comentaris:

Belen ha dit...

Quina pinta tot!!!
Nena , felicitats pel tema movistar. No m'ho crec ni jo.
Petonets

Eva ha dit...

Belen, jo tampoc m'ho crec, ja t'ho diré en la pròxima factura, serà la prova definitiva, ajjajajajaajj

Petonets!!!!