dijous, 7 de març del 2013

Top Manta

 
L'obra faraónica ja ha acabat, un encàrrec de l'Esther, 25 còpies per una trobada familiar, l'obra més extensa de Milagritos Films, estoy exhausta, semblava que no acabaria. M'ha agafat complexe deTop Manta, vinga a fer còpies, vinga a fer còpies..., només faltava anarme'n a la Plaça Catalunya a vendre-les, jajjajajjajaj. Perquè ets tu Esther..., "amigues per sempre", però que a ningú més se li ocurreixi demanar-me 25 còpies de res,¿¿ entendido??, per favor!!!, jajajajajajajaj...
 


Per la Mar només eren quatre còpies, aceptable...maca la foto, eh?
 
 
I l'ensaimada de Mallorca que va portar l'Ave per celebrar l'èxit de la festa de la Mar, 

 
 i tornar a veure el vídeo tots junts amb una copeta de cava,
 

a casa de la Mercè, una tarda molt agradable...  i Kaho, al Camino tú no bebes, porque si bebes no conduces... jajjajajajaa.
 
 I avui després d'acabar l'obra faraònica una cerveseta amb la Maite, a Can Dèu,
 
 
 justament a on ens vam casar el Joan i jo,
 
 
 
la Maite m'ha donat consells per aquests de Movistar, els posaré en pràctica, però a part d'això avui també ha estat una tarda molt feliç, gràcies Maite!!!

 
 


2 comentaris:

Belen ha dit...

Eva, et noto amb energia renovada... i me n'alegro molt!

cuida't sempre i molt eh?

petonets

Eva ha dit...

Gràcies Belen, ja em cuido i em cuiden...

Petonets!!!!