dissabte, 2 de març del 2013

Comer, comer...


Un divendres mogudet gastronòmicament parlant. Pel matí em vaig aixecar i sense pressa la meva intenció era esmorçar tranquil·lament i anar a la Illa a comprar coses pel "Camino", tornar a casa i menjar qualsevol cosa perquè a la nit havia quedat amb l'Àngels per anar a sopar, quan estic a la Illa em truca el nostre amic Juli i em diu, "¿qué haces?, hoy a la hora de comer estoy por tu barrio", i jo li contesto, "a vale, pues comemos juntos en el restaurante donde he ido a comer con la pescatera". El restaurant es diu Àtica i està a Galileo 159, portàvem anys passant per aquest carrer i mai vam intentar anar a aquest restaurant, suposo perquè l'entrada era estreta y esas cosas... Doncs puc dir que es menja de conya, menú 10€ i pico i bó bó. Ho fan tot ells, el pà, la pasta, tot tot. Vam menjar coca de tomàquet.
 

Galtes de porc deshosada amb base de puré de patata que es desfeia a la boca.
 
 
 Vam netejar bé el plat amb el deliciós pa que fan ells.
 
 
 I el postre ummmmm, pastís de formatge i de xocolata.
 
 
 I a la nit a sopar amb l'Àngels al restaurant "Carlitos" que està a Calvet 50.
 
 
Vam reservar d'horeta i es va omplir de seguida.

 
Vam menjar un pica pica, començant per la burrata,
 
 
 surtit de croquetes,
 

 
foie amb ceba caramelitzada, verdures planxa amb romesco, coulant de xocolata, i tarta tatin, no surt foto perquè no la vaig fer, quina pena...!!!

 
I algo curiós, l'Àngels preguntant a on era el lavabo  li van dir que el de dones adalt i el d'homes abaix, com que les dones porten sabates de taló perquè no caiguin per les escales el vam posar adalt, però mirèu el que posa al lavabo de dones, jajjajjajaj, molt bó!!!!

 
 jajajjajajajajajajaj....!!!!
 
Va ser un dia gastronòmicament mogudet...
 
 
 


2 comentaris:

Belen ha dit...

Jo tambe m'he posat les botes aquest cap de setmana.... ntam nyam
He intentat redimir-me sortint a correr :)

Eva ha dit...

jajajjajaj, pecadoraaaa, te has autocondenado y todo fent una marató, jajjajajjaja....!!!!