dissabte, 18 de maig del 2013

Vermutillo amb la Montse i 100 anys de l'Institut del Teatre


Avui divendres vermutillo amb la nostra amiga Montse, sí amiga, amb això queda tot dit...
 
 
I al tornar com sempre el meu instint no em falla. Entro a Internet per mirar funcions a l'Institut del Teatre i veig que són funcions taller gratuïtes al públic, només has d'anar dues hores abans per recollir l'entrada, doncs així ho he fet. Dues hores donen per molt, així que m'he endinsat a les entranyes de l'Institut, per mi haguès entrat a les aules i tot però no ho he fet per por a que em diguèssin algo però tenia ganes de veure-ho tot... i mentres esperava a entrar a la funció "Cants de Fedra"  m'he pres un batut de xocolata, fresquet i bo i a veure l'obra basada en la mitologia grega, una història d'amor, desitg, i mort... 
 
M'ha agradat moltíssim, la posta en escena molt professional, m'han fet sentir emocions i la sala ni molt gran ni molt petita ideal per tenir els actors quasi a tocar, jo m'he sentat just davant, primeríssima fila... he aplaudit amb ganes fins i tot amb bravos merescuts... i una senyora del costat m'ha preguntat:
 
- alguna de les actrius és filla teva?
- no, per què?
- per què aplaudies amb passió i pensava que li dedicaves a ella...
- jajjajajaja, no, no,  és que m'ha agradat moltíssim...
 
El comentari de la senyora resumeix el que m'han fet sentir aquests alumnes que per mi són millors que els professionals.
 
 
BRAVO!!!
 
(no he pogut filmar l'obra però la tinc gravada en el lloc dels bons records...)
 
I demà més de les 19:00 fins les 01:00 "La nit dels Museus a l'Institut del Teatre", exposicions, activitats, actuacions, uffff m'hauré de programar bé per veure quasi tot, tinc una feinada...