divendres, 24 de maig del 2013

Cigronets amb costella de porc

 
Avui dijous pel matí de maruja total, i després de netejar i netejar m'he fet uns cigronets petitonets amb costella de porc  a la Themomix. Fàcil, es posa la ceba, l'all i el pebrot vermell programem 4 segons velocitat 5, afegim l'oli i el tomàquet sofregim 7 minuts, temperatura  Varoma, velocitat 1. Incorporem les costelletes de porc 5 minuts, tempertura Varoma, gir a l'esquerra, velocitat cullera. Afegim l'agua, llorer, comí, pebre i sal, programem 20 minuts, temperatura Varoma, gir  a l'esquerra, velocitat cullera. Posem els cigrons 2 minuts, temperatura Varoma, gir a l'esquerra, velocitat cullera. I a dinar que me'n vaig a l'Institut del Teatre, jajjajaaj, amb temps per treure l'entrada. 
 
 
I per fer temps abans del taller de dansa, un passeig per Montjuic. El MNAC, el jardí de la Font del Gat i cap a l'espectacle pitant...!!!
 
 
Esplèndid com sempre, les fotos les he descarregat del Facebook, es que no deixen ni gravar ni fer fotos...i jo he fet el meu muntatge, jeje.
 
 
Avui hi havia quasi lluna plena, és dissabte dia 25 que hi haurà lluna plena, el 25...
 
 

2 comentaris:

Belen ha dit...

quina gana que m'està entrant...
tu creus que jo podria improvitzar una cosa aixi amb l'olla express? serà questio de probar-ho...

petons

Eva ha dit...

ajjajjajj, Belen, gana tenim sempre, no?, jajajjjaj

Jo crec que sí que a l'olla express serà el mateix, no? prova-ho i ja m'explicaràs, jejej

Petonets!!!!