divendres, 8 d’octubre del 2010

Amb tots vosaltres..., la Tere!!!

Quin dia més maravellós dimecres passat!!!
Va venir a dinar amb nosaltres la Tere. No direm els anys que feia que no ens vèiem, per allò de no delatar l'edat, però malgrat els minuts inicials molt aviat es va engrescar la conversa i va ser un dinar molt entranyable.


El dinar, ja que aquest és un blog on el menjar és quelcom important, va ser un arròs negre Thermomixero remullat amb un albarinyo que vaig comprar als meus amics de la bodega del carrer Melcior de Palau que entrava directament al reg sanguini. Ella va portar uns dolços i un parell de regalets que ens van fer molta il·lusió.

A ella li agrada fer manualitats i fa collarets, arrecades, anells, etc... amb una tècnica molt original i em vaig quedar uns quants, així que entre unes coses i altres em vaig engreixar uns quants kilets.

De ben segur que repetirem la trobada ja que per nosaltres va esdevenir tot un plaer compartir amb ella un dimecres i feia temps que no gaudíem d'una companyia tan agradable.
Gràcies Tere!!!






1 comentari:

Tere ha dit...

"Que guapos que somos, que buenos que estamos" ....aixó es una canço de Tam Tam Go, crec ...

I haig de dir que l'arros estaba bonissim ..i l'albarinyo... que haig de dir de l'albarinyo (no en va sobrar, oi ??) llàstima que ja no vaig poder amb els carquinyolis, ajajaj

El plaer, mutu, ja ho sabeu !!
Fins molt aviat.

Un abraçada molt forta.