dijous, 14 d’abril del 2011

11è. Aniversari

Avui celebrem els onze anys que les nostres mirades ens van creuar. Des de llavors hem estat sempre junts malgrat tota un sèrie de dificultats i l'oposició d'alguns que fins i tot ens deien que ens estimàven.

Per celebrar-ho ens hem regalat una sarsuela de peix que la setmana passada van donar la recepta al Cuines de TV3.

Ho hem regat amb un albariño, però un cop més hem de reconèixer que lo nostre és el vi negre.


I de postre un pastís Sacher, de les meves amigues de Cal Forner del carrer Joan Güell.





5 comentaris:

Belen ha dit...

avui... just el dia de la república, voldrà dir alguna cosa?

felicitats parella, i que en gaudiu una pila més d'anys!

petons

Eva ha dit...

Gràcies Belen!!!, siguin els anys que siguin els gaudirem infinitament. Saps que el Joan i jo ens vam conèixer on es grava la sèrie de Polseres vermelles de la TV3?, ens fa gràcia recordar el lloc.

Petonets!!!!

Belen ha dit...

ah si? no veig la sèrie.... és que la meva mare va morir de càncer i em fa noseque.... però ara m'ha picat la curiosita...

petons

Eva ha dit...

Belen, la sèrie la dirigeix l'Albert Espinosa que va escriure el llibre "Món groc", on relata les seves vivències com a malalt de càncer amb edat juvenil, no ho vaig acabar de llegir perquè donava a entendre que estar malalt de càncer era quelcom bó potser massa optimista. La sèrie té molts fans, cosa que no entenem perquè és una mica dolenta, no et perds res. Entenc que no la volguesis veure degut a la teva vivència tan propera, què t'han d'explicar de tot això? Segur que la teva mare estava molt orgullosa de tu.

Molts petons!!!!!!!!

Belen ha dit...

la meva mare era molt practica i no tan figaflor com jo. segur que diria "deixa't de romansos" je je....
una altra frase seva era: "la vida son 4 dies, aprofita els dies de sol"