dissabte, 2 d’abril del 2011

Seitons en vinagre

Abans de dinar mentre s'escalfaven al forn els canelons hem digerit uns quants seitons en vinagre.

Els seitons els compro oberts i nets a l'Anna la meva peixetera i jo primer poso una mica de sal, una capa de seitons, una mica de sal, una capa de seitons...un rajolí de vinagre de poma fins cobrir i un rajolí d'oli d'oliva verge, els deixo a la nevera fins que blanquegen. I a l'hora de servir per donar més vida al plat els colorejo amb pebre vermell.

6 comentaris:

Belen ha dit...

la meva mare els feia quasi igual que tu pero amb vinagre blanc en lloc de poma...mm... quants recors eva!

cuida't guapa!

Eva ha dit...

Belen, segur que una excel·lent cuinera la teva mare, els records són molt però que molt importants a la vida.

Petonetssss de tot cor !!!

Tere ha dit...

UUmmmm, aixó també m'agrada !!! Jejejeje

Eva ha dit...

Tereeee!!!!, es que cada cop més ens agrada tot i quan dic tot és toooooottttt!!!!, oi que m'entens????, jejejejeje....

Mesilda ha dit...

Hola Eva,que buenos boquerones,en casa nos gustan muchisimo,lo que no les pomgo es el pimenton,lo tendre en cuenta para la proxima vez.....la zarzuela esta muy rica,si la pruebas no te arrepentiras....ya me contaras si la preparas.
Besets.

Eva ha dit...

Mesilda, aquest dijous faré la sarsuela a veure com surt.

Besets!!!