dimarts, 26 d’abril del 2011

Pulpo á feira

Dilluns de Pàscua, amb mona i un pop a la gallega fet amb la Thermomix. Posem 1 litre d'aigua, ceba i llorer, programem 8 minuts temperatura Varoma, velocitat 1. Introduïm el pop i el recipient Varoma a la seva posició amb les patates tallades a rodanxes i programem 30 minuts, temperatura Varoma, gir a l'esquerra, velocitat cullera. Emplatem amb pimentó, sal i oli de l'Empordà.





Amb el vídeo vam tenir problemes, quan ho estàvem fent a l'hora de grabar no es deixava i el programa es tancava. I jo, cateta de la informàtica li vaig dir al Joan, "sálvame, por favor, sálvame!!!", i ZASCA!!!, el cerebrito del Joan va trobar la solució.


2 comentaris:

Belen ha dit...

si es que no hi ha com tenir un marit espavilat nena!!
mmmm... i la xocolata no engreixa oi?

petons guapos

Eva ha dit...

Per això em vaig casar amb ell, por lo espavilao.

A la Tomi li vam regalar una igual, ni patitos ni huevos, ja li vaig dir: és una vaca pero sin ninguna indirecta (es que ara s'ha apuntat al gimnàs).

La xocolata no engreixa, és afrodisíaca, jejeje.