dimecres, 20 d’abril del 2011

Bikini

Avui per esmorzar ens hem fet un Bikini i mentre el paim prenem el sol per allò de la vitamina D que diuen que és bona per la formació de calci als ossos.


Nosaltres no podem sortir a prendre el sol ni a la platja ni a la piscina. Jo el prenc en directe, en bikini clar, a la terrassa tumbada a l'hamaca lluint tipet i escandalitzant als veins, mentre el Joan el pren indirectement, reflectant el sol mitjançant un mirall com feien els egipcis per il·luminar l'interior de les seves cambres.

Fem i farem cas a la frase de la mare d'una amiga digital que deia: "la vida són quatre dies, aprofita els dies de sol".

4 comentaris:

Belen ha dit...

siiiiiiiiiiiiiiiiiii! jo també sóc una mica lagarta, vull dir que m'agrada el sol.
en tenia més de frases la carmen. aquesta es una altra de les meves preferides: "la vida es com un tango, un pas endavant, dos enrera"
pura energia era!

Eva ha dit...

Quina dona tan especial la Carmen, quines frases tan autèntiques.

Petons "lagarta", jejejeje!!!

Tere ha dit...

Jajaja, si es que fins i tot amb aixó del sol ets una gran maruja, vaja montatge el del mirall !!! Una idea genial !!!! Ais Joanet, que suerte tienes !!!!

Eva ha dit...

Ei Tere, que l'idea del mirall va ser meva (ara sóc jo, el Joan)!!!
Tu no veies el Capitán Tan i el Locomotoro a la tele quan eres petita? Doncs, ell deia "en mis viajes a lo largo y ancho de este mundo..." i vaig copiar l'idea. A les tombes de la Vall del Reis a Egipte il·luminàven l'interior de les sales amb miralls i era força efectiu.