dilluns, 18 de juliol del 2011

Peus de porc i cargols

Així sen's va quedar la cara al Joan i a mi després de menjar-nos uns peus amb cargols que vaig fer diumenge, ja sé que no és menjar per l'estiu però ens venia de gust.



Vaig bullir els peus amb un bon ramat d'herbes (julivert, pastanaga, ceba), sal i pebre en grà durant 1 hora i 45 minuts.


Per una altra banda vaig bullir, amb llorer i pebre en grà, durant mitja hora els cargols congelats que vaig comprar a la Sirena perquè a on podia comprar cargols vius ara han posat una sabateria.



Un cop bullits els peus els vaig enfarinar i els vaig fregir.


Al mateix oli de fregir els peus vaig sofregir ceba i tomàquet i ho vaig cobrir amb el brou de bullir els peus. Vaig afegir els peus, els cargols, taquets de pernil i bacon fumat i bitxo. Vaig deixar coure 20 minuts i quan faltaven 10 minuts per acabar vaig afegir una picada amb una mica de brou de la cocció.



I aquí està el resultat !!!




I una coca d'ametlles que "em va portar" la Neus i el Josep Mª, dic que em va portar perquè així li va dir la Neus al Joan:

- he portat una coca per la teva dona.

Osea jo. Bé, el Joan l'ha tastat una mica però només una mica perquè era per a mi, jejejejeje.













6 comentaris:

Belen ha dit...

el meu pare és de lleida i ens encanten els cargols a casa (excepte al pixapins del meu marit jeje)...

bonissim!

Eva ha dit...

Doncs on hi feien uns cargols boníssims a la "gormanda" era a La Tomaquera, al Poble Sec. I la carn també era exquisita. Ja buscaré fotos i les penjaré perquè ho vegis.

Records al pixapins, altrament dits "quemacos" o "snoopis" (d'això en sap molt el Joan).

Tere ha dit...

Eccccssss (amb pardó, eh ??) Aquest menjar si que no el soporto !!!!!!!

Eva ha dit...

Tere, pero cómo puedes decir eso? !!!!!!!
Què és el que no t'agrada els peus o els cargols?

Belen ha dit...

m'han parlat de la Tomaquera i ara no vivim lluny... igual si enganyo al meu marit hi anem un dia...

pd: saps quin plat m'encanta, en plan marrano? els cervellets de xai tot arrebossadets...

Tere ha dit...

Ni els uns ni els altres !!! I...els cervellets, tampoc !!! Jejej