diumenge, 10 de juliol del 2011

Anem de tapes




Continuem de San Fermín i ho fem anant de tapes des de casa, jejejeje. Uns taquets de formatge i per empassar-los un vi d'Otero de terres de Castella.






I per acabar uns xipirons que feia temps que volíem fer. Al vídeo apareixo amb guants de cuinera professional, de professional res de res. Es que fa un mes i mig em vaig punxar amb la punxa d'una pinya i vaig anar al dermatòleg i em va dir: tapar i no mullar. Em va receptar una pomada que sembla que funciona; aquest dermatòleg sí que és "muyyy profesional" (pel·lícula Airbag).









5 comentaris:

Belen ha dit...

mmmm... jo soc la reina del tapeo i dels aperitius. podria subsistir a base de taquets de formatge, doritos, olives i papates braves. com ho veus?

petons parella.

Eva ha dit...

El meu pare a tot això li deia "menjar de putes", jejejeje. I què bó que està!!!!!

Petons!!!

Tere ha dit...

Joeeeerrr, si es que us foteu uns apats de cal deu !!!!

Eva ha dit...

Tere, a vegades també mengem verdura, jejejjeje.

Tere ha dit...

Feu una foto !!! No sé si creure'm-ho. ;-)