diumenge, 9 de juny del 2013

Dia complert...

 
Per dinar ràpid, he fet una ensaladilla rusa, fàcil no? l'idea era fer bacallà però no estava prou desalat així que he bullit la verdura, he posat maionesa, uns palotes de pa i he decorat amb olives negres. Menjar i a còrrer cap al Centre Municipal de Pilota Vall d'Hebron a veure el Trofeu Internacional de Gimnàstica Rítmica, tenia entrades que la meva amiga Àngels m'ha aconseguit, què chollo!!! si tens padrins et bateges, tràfic d'influències...

 
El temps passa i tot canvia, des dels meus temps de gimnasta han canviat els maillots, la música, les dificultats, la vida evoluciona... He estat un rato havia de marxar cap a l'Institut del Teatre a continuar la ruta, jajjajajajaj, com ho fèien després a TV3 m'he dit vaig una mica, me'n vaig a l'Institut i al tornar m'ho acabo de veure a la tele.

 
Les fotos són d'Internet, no deixen fotografiar. Aquest era el "Projecte final" de Tuixén Benet. Treball de final de carrera de Coreografia a l'Institut del Teatre.
 

 
 Tractava del món dels nombres, ("los números" i "les matemàtiques" ) que regeixen tot...
 
 
Seguint un ordre, anarquia, caos, entropia en una configuració a l'espai...
 
Una hora de dansa alternant cicles repetitius i esperpèntics, quina passada!!!
 
 

2 comentaris:

Belen ha dit...

uauuu nena! que xulo...
la dansa es la meva asignatura pendent. hauré d'anar a veure un espectacle un dia d'aquests...

Eva ha dit...

Belen, per mi la gimnàstica ha estat el meu esport de petita i la dansa ha estat el seu complement, m'agrada molt. Val la pena, anima't i ves!!!!

Petons!!!