divendres, 7 de juny del 2013

Institut del Teatre

 
Ahir Taller de dansa espanyola, vaig pensar que no m'agradaria però ha estat tota una descoberta, m'ha encantat, sí señor, he disfrutat molt !!!
 
 
I abans m'he passat pel Caixa Fórum per veure l'exposició que veièu, estava la de "què fer". Bé, jo no he entés res, bé algo sí que per aconseguir l'equilibri mental s'ha de ser flexible i evitar la rigidesa, és a dir la mente s'ha de moldejar. Hi havia un vídeo de testimonis de gent amb problemas psiquiàtrics, i aquí pensó jo què moldejem?, hem d'intentar fer-los normals?, i què és  la normalitat?? Uffff que estic molt metafísica i me'n vaig que torno a fer tard per anar a l'Institut del Teatre...
 
 
http://www.agendacentrosobrasociallacaixa.es/es/caixaforum-barcelona/exposiciones-temporales-caixaforum-barcelona/que-hacer