dijous, 20 de juny del 2013

TNC i Tremendaaaaaa...pizaaaaa, jajjajjajajaj


 
Dimarts al Teatre Nacional de Catalunya, no havia estat mai i no sé si tornaré a estar..., jajaajjajjaaj. La Neus la meva veina m'havia aconseguit una entrada per veure una prèvia a la Sala Petita del TNC, l'experiència ha estat molt xula. L'obra de teatre era una paranoia sobre els bancs, els diners, una història irreal dintre d'una real, personatges de ficció que es feien reals, al final el dolent la pringa, andaaaa ja us he explicat el final, que dolenta que sóc..., jajjajajajjajjaajjja.
Gràcies Neus m'ho he passat pipa, ahhhhh i després les llumetes del so, genial, jajjajjajaj!!!!!
 
I dimecres una piza per sopar amb la Tomi a Bonanova, ostiaaaa qué pijassss!!!, es que la Tomi treballa per allà i es veu que han obert una pizzeria nova i m'ha trucat per anar, doncs allà que voyyyyy!!!
 
 
 Està al carrer Maó 25.
 
 
 És molt petiteta però acollidora, només la barra i tres taules.
 
 
Les pizzes variades: sobrassada, ceba caramelitzada i butifarra, quatre formatges, salami trufat, , dàtils i una cosa que no me'n recordo que era..., jajjajajajaj

 

 Totes al tall i al pes.
 
 
 I calentetes que m'he cremat el paladar, què bèstiaaaaaa!!!
 
 
 Bona cervesa.
 
 
 Las pijas de Bonanova !!!, jajajajajajajajajaj.
 
 
Uffff, quan hem vist els plats, hem pensat ens hem passat, bé si sobra pa casa, pos no ha sobraooooo naaaaaaaa, nos lo hemos zampao todooooooo!!!!
 
 
I una foto pel record del cuiner i el cambrer, molt simpàtics!!!
Recordèu, Maó nº25..., jajjajjajajajajaj