diumenge, 23 de juny del 2013

Menjar en un pim pam...

 
Dissabte menjar en un pim pam que després marxava a veure dansa. Un cuscús amb pèssols, prunes, alls tendres, ametlles i gamba.

La comunicació entre nosaltres és cada dia més accessible gràcies als avenços de la tecnologia de l'electrònica. Mentre uns fugen d'aquesta nova forma de sentir-se més a prop, altres s'acomoden darrere de les pantalles i amaguen el que més els defineix en aquesta vida. Jajajjajajaj, jo m'acomodo darrera la pantalla de l'ordinador??, jo crec que no, surto, parlo, miro. Això sí després ho escric tot al blog, bé per mi és com un diari chorra dels meus dies, perquè la profunditat de tot plegat està molt a dintre meu, molt..., només la conec jo..., això "Les coses de l'Eva", o millor dir "Les paranoies de l'Eva", aquestes me les guardo per mi sola.